damdiduuu

Wednesday, February 29, 2012

Cahaya Malaika: baby Mawi - Ekin

kesinambungan dari kisah baby Mawi & Ekin,
bayi perempuan mereka
dah pun diberi nama
Cahaya Malaika
yang bermaksud cahaya permaisuriku.


"Nama itu kami berdua yang pilih. Selepas dapat tahu Ekin hamil anak perempuan, kami mula mencari nama yang sesuai. Lama juga hendak buat keputusan, tapi selepas anak saya selamat dilahirkan semalam, saya dan Ekin setuju gunakan nama ‘Cahaya Malaika’ itu"

"Saya tahu ramai peminat yang ingin lihat anak saya, tapi tunggulah dahulu. Buat masa ini saya dan Ekin tidak selesa hendak berkongsi. wajah Bukan hendak sembunyikan selama-lamanya, tapi saya menunggu waktu yang sesuai. Mungkin saya benarkan pihak media rakamkan gambar anak ketika saya buat kenduri kesyukuran nanti"

0 orang ckp 'shut up u!':

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...