damdiduuu

Monday, September 12, 2011

4 babak kalau saya = Zara & abang = Akil

Korang ingat Zara & Akil tu romantik?
Sweet?
Korang belum tengok lagi versi saya & abang!


Zara: (tengok Akil)
Akil: Apa tengok-tengok?! Nak kena tombok?!
Zara: Erk...

Zara: Awak lapar?
Akil: Bagi sini mangkuk tingkat tu! Kau tengok keretapi, dah datang kang cop tempat aku!
Zara: Erk...

Zara: Saya ada ketupat!
Akil: Aku ada chicken chop, nasi tomato, rendang tok, seafood carbonara dengan cream brulee. Kau tau rebus ketupat segera je ke?!
Zara: Erk...

Peniaga: Kueh dah habis kak, abang ni pow!
Zara: Lariiiii! Kang tak pasal-pasal aku lak kena pow!

Hahaha abang kat rumah memang suka buli saya!
Ni la romantik versi punk namanya.
(Nasib baik la jumpa abang time dia dah rupa macam manusia, kalo tak... Reject!)

Selamat hari raya, sayang!
Maaf zahir batin! :D

0 orang ckp 'shut up u!':

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...