damdiduuu

Thursday, November 3, 2011

persamaan antara kau & aku :)

aku dan abang rasanya tak banyak persamaan.

mungkin persamaan yang ketara kita sama² suka pergi gig.
itu pun bila di gig, aku suka ambil gambar & video,
abang suka hang out dan bersosial dengan kawan²nya.

abang suka pergi zoo dan tempat tengok binatang²
aku lagi suka pergi shopping complex :D
aku suka abang rambut panjang, kalau kemas² nampak comel sangat :)
tapi abang nak simpan janggut & misai juga - baru rupa macam abang² agaknya -_____-
abang suka & pandai masak
aku makan banyak! :D
kita sama² sayang Alice
aku lebih kepada belaian dan komunikasi lisan
abang suka main, buli dan tegas bila Alice meragam.


aku teringin sangat nak makan kek
ingat nanti nak beli kek coklat.
rupanya abang pun sama
tak sangka dengan tak semena² abang beli kek!
kek pandan, coklat dan oren
'Setahun sekali', katanya.
terima kasih, sayang.

dalam banyak perbezaan, kadang² ada persamaan yang tak diduga.
dalam persamaan untuk perkara yang besar², pendekatan kita selalu berbeza.
semoga persamaan dan perbezaan mengeratkan lagi persefahaman kita

alhamdulillah :)

0 orang ckp 'shut up u!':

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...