damdiduuu

Friday, May 18, 2012

nak masuk tv?! Part 4: Stage Fright

berat!
itu yang terbuku di dada
bila boss bentangkan jadual shooting kali ini.

aku dan cik puan kaunselor laktasi dah susunkan
nak shoot 5 episod dalam masa 3 hari.
content pun dah baik punyer aku adjust.
memang aku dapat bayangkan ceria sungguh hari kita bakal shoot tu nanti!
segar. ceria. padat. berkesan. mantap.

bak kata cik puan kaunselor laktasi
gabungan kita 'meletop!'
:p


haiyoo ini olang banyak hal!

cobaan!
memandangkan boss tak free
untuk 3 hari
(sebenarnya boss tak perlu ada pun!)
jadi dia pun crampkan 5 episod untuk shoot 1 hari saja
siap buat tentatif
untuk buktikan ianya doable.

aduyai!

apa boleh buat
bila bekerja dengan production
kena sentiasa bersedia.
dulu pernah pukul 6.30 pagi
cik puan kaunselor laktasi dapat panggilan
untuk berjumpa dengan boss besar production jam 8.30 pagi.
tak ada jalan lain
mesti sentiasa bersedia.
cuma masalahnya kali ini bukan production team yang ada hal
tapi boss aku pulak yang banyak songeh.
hmmm ...

apa boleh buat.
set mood: ceria! ceria! ceria!
5 episod pulun 1 hari?!
ceria! ceria! ceria!

:'(

ya Allah, permudahkanlah segala urusanku ...!


3 minit punya slot shoot sampai 5 jam
yang 5 episod macam mana?!
hmmmm ....

p/s: sebenarnya aku ni stage fright ke atau bengang sebab jadual kena tukar? :p

p/p/s: baru dapat berita
daripada cik puan kaunselor laktasi
yang pihak boss aku nak tukar jadual shooting lagi.
aduyai!

sekali lagi:
ya Allah, permudahkanlah segala urusanku ...!

0 orang ckp 'shut up u!':

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...