damdiduuu

Friday, November 16, 2012

Water World @ i-City: my biggest achievement!

if I can say it myself
aku rasa aku adalah satu²nya orang dewasa
yang paling banyak main slide kat pool budak²
:p

fuuu syok wooo!
kalau nak main tornado 2 ke 3 round
sama ride ganas² semua tu
mau tercabut nyawa 2 ke 3 kali.
main kat pool budak² lagi relax
slide ada banyak
pusing² walau pun siap terhenti² tengah² jalan
tapi masih seronok
tak ada pressure.
tak kisah pun bila kena beratur dengan budak² lain.
boleh jerit kuat² lama²
(pada hal naik ride mana² pun jerit kuat² lama² jugak, tak ada beza!)
dan yang penting sekali
boleh main sambil bergaya
sebab yakin selamat
dan tak ada ancaman nyawa.


cantik ke tidak
Aladdin la
lampu jin la
ada aku kisah?!
yang penting slide merah tu aku aim dulu!


rasanya inilah slide bersejarah
yang aku naik setelah sekian lama.
masa kecik² dulu ada naik slide macam ni ke?
rasa macam tak ada
:p


nak lagi tinggi
naik slide kuning ni.
fuuu memang puas hati!
walau pun terhenti kat tengah
tak meluncur laju sampai bawah
aku rasa itu adalah ciri keselamatan pintar
yang penting untuk menyelamatkan nyawa!


dalam banyak² slide
yang hijau ni saja aku tak naik.
biasa² saja slide ni.
bukannya apa, lurus dan terbuka sangat.
kalau slide belok² dan bertutup ada privacy sikit
tau² je ada mak orang turun :p
slide hijau ni kena bawa Alice sekali
baru la tak nampak kemaruk sangat
(tau pun malu!)
:p


yang paling epic
ialah slide katak ni!
jangan terpedaya kalau orang kata slide ni untuk bayi²!
memang la slide ni pendek
tak panjang pun runway dia.
tapi disebabkan sudut curam yang mencabar
ditambah lagi dengan momentum dan inersia mak orang bila meluncur laju dari slide katak ni.
fuuu memang epic pengalaman naik slide ni!
yang penting pastikan depan tu semua clear
sebab jatuh agak jauh juga ke depan.
abaikan suara sumbang orang sekeliling yang mengata.
diorang saja jealous tak dapat naik slide katak!
:p


stairway to heaven!
:p

p/s: bukan setakat pencapaian peribadi
malah aku berjaya membawa semua adik beradik aku
(makcik² kepada Alice semuanya!)
untuk sama² naik semua slide kat kiddie pool ni.
achievement, yeah!
:D

p/p/s: terima kasih kepada daddy Alice
yang setia menjaga Alice
sewaktu mak Alice kemaruk main slide kat kiddie pool!
you're the best!
:D

0 orang ckp 'shut up u!':

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...