damdiduuu

Thursday, November 8, 2012

roti jala pink

kalau minggu lepas abang cuba buat karipap
minggu ni abang cuba buat roti jala pula.
tak macam karipap, kali ini abang beli acuan :D
dan disebabkan kat rumah dah ada pewarna pink
abang guna saja
tak beli pewarna kuning atau letak kunyit pun.

rasanya?
tentulah sedap!
aku paling banyak makan :D
Alice pun suka
tapi makan kosong saja tak cicah kuah kari.


I love you like pink roti jala
:)

aku untung dipinjamkan abang.
ada kalanya aku tension juga
bila ada hal abang marah atau tegur dengan kasar
(Dato' Dr. Hj. Mohd Fadzilah Kamsah kata lelaki memang cakap kasar dengan isteri - tengok nombor 16!)
tapi ada banyak masa
aku memang terhutang budi dengan ketulusan kasih sayang abang.
cara orang lelaki tunjukkan kasih sayang
tak sama dengan perempuan.
perbuatannya lebih daripada kata².
jasanya lebih daripada ucapan cinta.
tanggungjawabnya lebih daripada pemberian.
aku sangat² bertuah!

baru² ini abang bermimpi kehilangan aku.
aku yang sebak lebih.
moga Tuhan pinjamkan abang lama sikit pada aku dan Alice.
masih banyak budi abang yang perlu aku balas.
banyak perkara aku perlu perbaiki demi abang.
aku seadanya, sayang dia
seikhlasnya ...
moga Tuhan berikan kita semua kebahagiaan
di duni dan di akhirat.
amin.

0 orang ckp 'shut up u!':

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...