damdiduuu

Tuesday, February 14, 2012

untuk kekasih

aku bertuah ada abang.
abang handsome.
sebenarnya abang kacukan 2 bangsa lain selain Melayu
(hahaha kantoi!)
sebab itu handsome kot.
adik² abang pun cantik :)
mungkin sebab itu Alice pun comel
alhamdulillah

aku ingat lagi waktu kita mula kenal
abang memang bersungguh².
aku pun tak sangka
kita akan bertunang dan nikah dalam masa yang singkat.
aku tak pernah tetapkan bila kena berumahtangga
dan tak ada plan
tapi dengan kesungguhan abang
membuatkan aku terbuka hati untuk terima lamarannya
:)

abang memang baik.
aku dan Alice dijaga baik.
setiap keperluan aku
setiap permintaan aku
semua dijaga sebaiknya.
terima kasih banyak²! :)

abang kaki buli.
aku dah puas kena buli
sekarang Alice dah ada
boleh kata kat abang
" ... buli Alice la"
supaya abang tak buli aku
:p

hobi baru abang
beli barang Alice.
cukup² la tu.
jimat² k.
3 bulan sekali tak apa
:D

aku memang jarang pegang duit.
bila abang beri duit belanja
rasa mewah sangat!
selalu abang bekal nasi untuk makan tengah hari di pejabat.
satu hari tu abang beri duit, tak beri bekal.
aku makan kat mamak
dan kemudian sakit perut selama 2 hari :p
perut terkejut kot!

abang jaga Alice baik.
aku harap sangat abang ajar Alice
macam mana nak jadi cool
macam mana tak kena buli
macam mana nak jadi kuat
dan macam mana sentiasa happy² selalu
:)

tiap² bulan abang belikan kelengkapan rumah dan barang dapur.
terima kasih, sayang.
sikit sama sikit
banyak sama banyak.
tak terbalas segala budi dan pengorbanan.


hari² aku nak jadi kekasih abang.
hari² aku nak senangkan abang
tak mau bebankan dia
tak mau dia risau
tak mau dia kerja berat sampai lewat²
tak mau dia tak cukup rehat
tak mau dia susah.

alhamdulillah
terima kasih atas kurniaanNya yang tak ternilai.
aku akan jaga sebaiknya
segala daya
selagi hayat.

alhamdulillah!

p/s: sayang sayang sayang, sangat²! :)

0 orang ckp 'shut up u!':

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...