damdiduuu

Thursday, July 5, 2012

saman parking MBPJ

itu hari gua gelak jahat
nampak penguatkuasa MBPJ
tengah saman kereta berderet² parking kat depan opis gua
yang tak letak kupon parking.

3 cik kak datang
dalam pukul 10.30 pagi macam tu.
gua gelakkan saja
sebab dah biasa dapat saman parking pukul 10.30 pagi
jadi gua beli tiket parking pukul 10 sampai 11 pagi.
1 jam
60 sen
bayaran minimum tu.


pemandangan dari tingkat 5


mari selit


tengah hari gua tengok ada kertas panjang nipis melambai² di wind screen.
aik?! mustahil!
kan gua tak kena saman?!
ada letak kupon parking, apa?!

saman pukul 12.30 tengah hari.
kupon parking expired.
saman RM30.

... datang banyak² kali sebab nak dekat raya eh?
o_0



0 orang ckp 'shut up u!':

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...