damdiduuu

Thursday, June 30, 2011

sudah² lah :(

aku mulanya dah tak mau ingat² lagi bila mata Alice yang kena cakar dah hilang tanda merahnya
esoknya mata yang sama bengkak & merah pulak di bucu kelopak matanya
sedih aku balik :(

selalu aku bekalkan 5 botol susu 3oz
8.30 pagi - 6.30 petang: 10 jam
baby menyusu setiap 2 jam
sebab tu aku bekalkan 5 botol
lunch break aku datang direct feed Alice
selalunya bawa 5 botol habis 4 botol

hari ni bawa 4 botol
sebab stok perahan kat rumah dah tinggal sikit
stok kat office yang banyak
tapi selalu guna 4 botol, patutnya cukup la kan

rupanya bawa 4 botol, habis 3 botol saja
1 botol ada tak berusik
sebab tersorok bawah ice pack dalam cooler bag

korang rasa apa yang Alice minum sampai pukul 6.30petang?
malam tu Alice balik menangis lapar sangat² sampai abang pun tegur kenapa baby tiap² kali balik asyik menangis lapar je, susu tak cukup ke?
aku terasa yang Alice menyusu extra lama malam tu

lagi sedih malam dalam pukul 11 Alice yang tengah nyenyak tidur tiba² menangis kuat
mengigau apa tak tau
teruk sangat bunyi tangisannya
moga² nih kejadian terpencil yang tak ada kena mengena dengan apa² trauma dan tak akan berulang lagi

*sigh*

0 orang ckp 'shut up u!':

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...